Yldzzyldzz Mugge_1 ben de genelde eşimle beraberim ama mutlaka tek kullanmam gereken zAmanlar da olur diye düşünüyorum o yüzden tek başıma da çok zorlanmadan açıp kapatayım istiyorum. Hatta sürmesi falan da çok zor olmasn istiyorum ama bakalım. Teşekkürler yorum için 🌸
eglhnztrk Yldzzyldzz inglesina trigoly i oneririm canım. Benimde arabamın bagajı kucuk, o yüzden donna düşünuyordum fakat trigoly almaya karar verdim. Birde hamilton var kendi kendine kapanabiliyor 👌 ana kucağı eklentisi gelirse onu alacağım☺️
Nlymrdn Yldzzyldzz Yani hevesinizi kırmak istemem bende çok beğenerek aldım ama pratik bir araba değil onu bilerek alın ☺️ Benim aracım leon nerdeyse bütün bagajı kapladı 🙈