alchn ben cuma günü sancilandim 30.1 günlük hamileyim sancim hiç geçmedi saat 5 civarı acile gittik önce ultrsyin sonra bi aletle altan baktı dediler ekren doğum olabir catidan bakcaz catiya aldılar baktılar açılma yok nts sonra ama sanci geçmiyor du serum taktilar hafifledi sandim ama söyle bişey dun geceden beri bebeğim hareket ediyor ama cok değil azalma var bu altan bakma flaan bisey mi yaptı acba bebegime normal mi cok korkuyorum
ekara alchn alttan bakmayla alakası olduğunu sanmıyorum. Bence sancılarından dolayı hareket etmiyo olabilir