esra1919 Kızlar ben 2 gün once sezeryan oldum tansiyondan ötürü .39 haftamda aldılar. Sütüm çok küçük nokta nokta belki geliyo. Bebegim doymuyo. Sagma makinesi pompasi yeme icme dikkat etme herseyi yaptm . Fakat yine sutum gelmiyor. Onerisi olan varmi napabilirim . Şuan mecburi mama veriyorum ek olarak bebelac. Onerebilceginiz gaz yaomayan mama varmı baska.
hunilimom esra1919 hip veya sma mamalar iyi diyorlar çevrem hep onu kullanıyor canım duş alabilirsin elle sağma yapabilirsin mesajlar var youtubede videoları var
Sevvaldal esra1919 cok bol su icin. Hamileligimde bol su iciyordum hergun ve sutum daha ameliyattayken geldi🙏🙏🙏 kayisi hosafi, dereotu, hurma, incir de sut yapiyor.
wishoflove esra1919 stres yapma canım benim de 3. gün geldi o da çok azdı. bebek emdikçe artıyor ama bu arada deli gibi şu içmen lazım. anneler süt tozu gibidir suyla karışmaları lazım ki bol su olsun demişti bir doktor:) kendine inan ayrıca sakin kimsenin sözüne kulak asma. gelecek merak etme
gizemcskn esra1919 canım ben 2 buçuk ay önce yaptım Doğum (sezeryanla) bol bol sıvı tüket su çok önemli ve süt yapıcı bitki çayı var onlardan tüket ben Humana kullanmıyorum aşırı şekerli kilo olarak dönüş yapar aktara git kimyon tohumu rezene ve anason al birer çay kaşığı kaynat iç ben faydasını gördüm ve tabiki pes etme bol bol emzir sıcak duşta da göğüslere masaj yap inşallah sana da faydası olacaktır 🙏🏻
esra1919 hunilimom hepsini denedim canım inan yapmadığım bisey yok. :( emiyor emiyor sut gelmeyince memeyi bırakıyor çocuk. Sezeryanda bi kac gun gec gelir süt demişlerdi ama 3 . Gun benim bugun hala gelmedi.
Zeynepkrdmn esra1919 1 hafta kadar sürebiliyor canım sezereyanda sütün gelmesi. Sabırlı ol moralini yüksek tut
hunilimom esra1919 sen bol bol emzir canım elbet gelicek yani pozisyon değişiyor öyle emzir hep aynı şekilde emzirme
esra1919 wishoflove insallah canm çok saol. Sivi cok tuketiyorum su cok iciyorum. Allah buyuk inşallah cocugumun karnı doyar. Baska bisey istemiyorum ☺
Hilall2610 Aıcak duş al bant takıp dikiş yerine sırtına kanatlarının kısmına masaj yaptır bol bol ve ilk gelen normalde agız sütü derler benimde iki gün o geldi sonrasında süt gelmeye başladı ve cok faydalıdır o bence sabırlı ol stres yapma herşey kafada biter
deletedmom9494 Kızlar bende sezeryan oldum benimde sütüm iki gün gelmedi mama da vermediler çoçuğum iki gün aç kaldı memeyi iyi çeksin diye vermiyorlar ten tene temas kurun dediler , bestlak damla rezene hurma dut hoşafı lactamil ve bol su içiyorum deneyim derim iyi geliyor düzenli yemek kahvaltımı yapıyorum hep bebeğim uyurken gündüzleri bende yatıyorum çok iyi geliyor ve moral motivasyon yüksek olması lazım strese girmeyin bol bol dua edin Allahım kolaylığını sağlıyor göğüs pompası da aldım çok işime yaradı çok şükür
esra1919 hunilimom aynen canm. Gelsede süt gelmesede devamli emziryorum. Inşallah fazla üzün surmezde gelir biran once ama :/