yaseminsemih
Merhaba
İkiz 28 haftalık hamileyim diyetisyene gidiyorum ama kadın doğum doktorum şeker ölçümlerini yeterli bulmadı diyet yetersiz kalmış ve endokrinoloji doktoruna yönlendirdi
İnsülin kullanan oldumu hamilelik şekerinde nasıl ilerlemeliyim siz nasıl yol izlediniz? Paylaşırmışsınız ?