Nurem BuFi2012 canım decavit degil de sonra ki dönemlerde kan ilacına başlayacaksın o baya bi iştah açıyor belki onda alabilirsin 😊😊
BuFi2012 Nurem evet canım. Onun uyarısını aldım zaten önceden 😄 yakınlarım kan ilacı verilirse ilacı kullanma ama kan yapıcı besinlerden tüketmemi önerdiler... öyle yapmayı düşünüyorum bakalım...
Nurem TubaDemir folik asit ilk 3 ay mutlaka zaten kutu bitince bırak diyorlar. Decavit ben 5 aylık oldum hala doktorum devam dedi.
Nnnnnn BuFi2012 çok faydalı bir ilaç değil bilgin olsun sadece sana kilo yapar.gerçi hepsi yapiyor ama Burda bebeğin kilo alması önemli ben Natrurica krill oil Osctrace kullanıyorum tavsiye ederim
BuFi2012 Nnnnnn faydalı bir ilaç değil mi diyorsunuz? Ne yapsam ya. Doktor gelişiminin gayet olması gerektiği gibi olduğunu söyledi bebeğimin. Ozaman kullanmaya gerek yokmu diyosun?
Maya1903 BuFi2012 sizin gene iyi ben 15 haftada 4 kilo aldım ama her ay bir kilo almak normalmiş çok takılmayın bnce
BuFi2012 Maya1903 bende aynı senin gibiyim işte canım 😬😬 Dikkat etmek lazım son aylarda çünkü iştah dahada açılcak ve daha çok yeme isteği olcak....
BuFi2012 humaninannesi61 evet canım. Çok sık olmasada hamur işi 2 hafta bir falan yerim. Ekmekde genelde kahvaltıda akşam yemeğinde yemem hiç. Ama hareketsiz kaldığımdan oldu herhalde bu kilolarda... ama daha dikkat bundan sonra 🤗
Bsa BuFi2012 doktorunuz ne diyorsa onu yapın bence. Burda bizim söylediklerimizden daha doğrudur eminim 😊
humaninannesi61 BuFi2012 Aynen😍 En ol 10 kilo doğurduktan sonra gidiyor zaten. Emzirince de aynı şekilde veriliyor☺
BuFi2012 Bsa ya gittiğim doktorda işte sadece cinsiyet öğrenmek için gittiğim doktor. Sürekli gitmediğim için oyüzden kafamda soru işaretleri var.
Aden BuFi2012 ben decavit kullandım normaldi iştahım onu bıraktık demir ilaçlarına başladık iştahım tamamen açıldı tutabilene aşk olsun 🙈❤
BuFi2012 Aden demir ilacı veriliyomu her hamileye. Ay bu hap işleride zor ya aslında yediklerimiz yetmezmi bebişlerimize bilmiyorum ilaçları kullanmasak 🤔
Zeyno3898 TubaDemir folik asit hamilelik öncesinde başlanır bebek doğumdan sonrada devam edilebilir zararı yok kilo da yapmaz saçları tazeledi uzatır
YeniAnnecik BuFi2012 bende kullanıyorum sadece aç karnına alabilirsen al yoksa tok al dedi aç alınca perişan oluyorum.bi baş dönmesi bı migde bulantısı yapiyor
Bsa BuFi2012 evet haklısınız o zaman. Bana doktorum sağlıklı beslendiğin sürece hergün vitamine almana gerek yok ancak demir ilacını hergün içmelisin dedi
Aden BuFi2012 son 2 ayım kaldı benim doktorum Demir ilacını Doğumdan sonrada kullanmanızı tavsiye ediyorum dedi kansızlık olmaması için sanırım
YeniAnnecik BuFi2012 eczane bana da yok yazmış valla mecbur tok alıyorum aç alınca bı halsizlik bı migde bulantısı yapiyor bazı zamanlar istifra ediyorum bide ilacı alınca sabit oturuyorum hareket edince daha kötüyüm