ayseglblbll BuFi2012 Yok canm her ay sağlık ocağına gidiyorum kan tahlilleri için hemşirem veriyor ücretsiz
BuFi2012 M_cakir canım çoğu arkadaşımız açmadığını söylüyo. Ama sen bitirmişsin zaten birşey kalmamış ki maşallah ne güzel kim bilir ben 30. Haftaya gelince kaç kilo olcam 🤔🤔🤔 ben daha 16 haftada 4 kilo aldım yahu 😞😞🤦🏻♀️
Ftmanur53 BuFi2012 ebe bana gece yatarken iç ve sütünü içtikten en az 2 saat sonra iç dedi gün ytarkem içersen iştahını açmaz dedi bide öyle deneyin
BuFi2012 Ftmanur53 Aynen canım ya. Öyle yapayım her açıdan yatarken içmek en iyisi ozaman... bunu söylediğinde iyi oldu ya 🙏🏻 zaten bugun başlıyorum daha ☺
Tiredmother BuFi2012 teşekkür ederim canm 🤗😍 iştahsız olmaktan daha iyi ama al nolcak bebekten sonra verirsin bi şekilde, kilo alamayınca insan kendini suçlu hissediyo 😢
BuFi2012 Tiredmother ya gerektiği kadar alsam sorun yokta gerektiğinden fazla alırsam çekincem o yönde 🤔 inşallah yeteri kadarını alırım ☺🙏🏻
klebsiella Vitamin olarak previt positive kullaniyorum. Ozellikle vitamminlerin sabah kahvaltisindan sonra icilmesi gerekiyor dedi. Diger yandan balik yiyemedigim icin alg yagi omega3 aliyoruz. Ve vitaminler gercekten iştah acici 🙁
BuFi2012 klebsiella vitaminin sabah kahvaltıdan sonra olması ne içinmiş canım? Bende balık yiyemiyorum ya normalde yiyodum da hep hamile kalalı bi tiksinme geldi. Omega 3 de hiç bir doktor söylemedi ya 🙄🙄
Susamtanesii BuFi2012 bana da balık yağı yazdı her gün içmek için ama ben haftada 2 içiyorum bende kiloluyum siz kaç kilosunuz?
klebsiella BuFi2012 vitaminlerin alinmasi gereken en uygun biyolojik saat sabah kahvaltidan sonraymis o yuzden sabah almakta fayda var. Unuttugum zamanlar uyumadan oncede iciyorum tabiki. Balik yiyemedigim icin alg yagi aliyorum tavsiye ederim istersen internetten arastirma yap.
emlgny ayseglblbll omega3ü 34.haftada bırakmakta fayda varmış normal doğum olursa fazla kanama yapıyomuş doktorum öyle söyledi sizide bilgilendireyim 🙂
Sevcannn Susamtanesii yapiyirmus bulantı bnde gece içip yatiyrm bnde yapmadi ama hamileligin 5 ayı kabus gibiydi o da ilaçla falan alakası yok
BuFi2012 Susamtanesii boyum 1.69 canım senin kaç 😄 neyse bizde artık bebişlerimizi kucağımıza alırsak peşlerinde koşmaktan veririrz olmadı. Kaçıncı haftandasın bide bu arada sormuşmuydum hatırlayamadım hiç 🤔
Susamtanesii BuFi2012 boyum 1.80 canım 16.haftadayim göbeğim dümdüz karnım çıkmadı daha senin ki çıktı mı ; ama kilo almaya uygun vücudum var ekstra olarak düşük tehlikesi var diye yattım hep oda afedersin ama kabızlık yaptı 🙁
Zhrnc BuFi2012 canım ben gece yatmadan önce içiyorum ve herhangi bi kilo durumu iştah durumu olmadı Erken içersen belki iştah yapabilir Varsayım olarak söylüyorum ben gece yatmadan içtim 3hafta oldu kilo almadım henüz
BuFi2012 Zhrnc teşekkürler canım önerin için ☺☺☺ Evet bi kaç arkadaşta öyle söyledi bende yatmadan önce içmeyi düşünüyorum bakalım 🤗🤗🤗