BuFi2012 Kızlar doktorum decavit yazdı bana. Varmı kullanan? Kilo yaparmı diye korkuyorumda zaten kilom var?
Bsa BuFi2012 vitamin depolanmadığı için kilo yapmaz merak etmeyin. Yedikleriniz kontrol altında olursa gereken kadar alırsınız.
[silindi] BuFi2012 Vitamin kilo yapmaz kesinlikle için ilacınızı vitamin değerleriniz düşer yoksa. Bebek sizdeki vitaminleri alıyor şu an
BhrAn BuFi2012 Benim doktorumda ocean mumy önerdi vitamin olarak onu kullanıyorum 12. haftadayım çok şükür bende kilo yapmadı gönlünü ferah tut 😇
SezginEbruVural BuFi2012 bende kullanıyorum 49 kilo ile gamile kaldım 16 haftalık bebeğim şuan 55 kiloyum bana kilo yaptı doktorum da kızdı çok hızlı ilerliyo kilon diye ama ben aldırmıyorum son aylar da zaten işhatsızlık başlıyomuş ve kilo veriliyomuş o yüzden canım ne isterse yiyorum
humaninannesi61 Ayımdan 6. Ayıma kadar 10 kilo aldırdı bana. bulantım 4. Ayımda bitmişti. İştahımı çok açtı. Ama herkeste aynı olmuyor. Allahtan zayıf hamileydm.
[silindi] humaninannesi61 4. Aydan sonra zaten iştah açılıyor. Deli gibi mide kazınıyor saatte bi yiyesin geliyor. İlaçla alakası yoktur hamilelik maalesef 🤷♀️
BuFi2012 humaninannesi61 bende kilo var ya korkuyorum 😞 iştahımda gayet yerinde valla napcamı bilemedim...
ayseglblbll Decaviti sağlık ocağındaki doktorum her ay veriyor ama kadın doğum doktorum decavit kullanmak yerine omega 3 hapı almamı önerdi bebeğe daha çok vitamin sağladığı için.
BuFi2012 ayseglblbll ben devlet hastanesine gidiyorum canım normalde kontroller için geçen hafta gitmiştim hatta. 16. Haftamdayım cinsiyeti öğrenmek için bugün özele gittim ordaki doktor yazdı..
emlgny ayseglblbll omega3ü 34.haftada bırakmakta fayda varmış normal doğum olursa fazla kanama yapıyomuş doktorum öyle söyledi sizide bilgilendireyim 🙂
BuFi2012 Bsa ay inşaAllah canım ya. Zaten 16 haftada 4 kilo aldım nerdeyse... Doğuma nasıl çıkarım çok merak ediyorum
BuFi2012 TubaDemir valla folik asiti ilk 3 ay kullandımda ben. Decavite herhangibişey demedi doktor. Kutu bitene kadar kullanırım heralde...
Nurem TubaDemir folik asit ilk 3 ay mutlaka zaten kutu bitince bırak diyorlar. Decavit ben 5 aylık oldum hala doktorum devam dedi.
Zeyno3898 TubaDemir folik asit hamilelik öncesinde başlanır bebek doğumdan sonrada devam edilebilir zararı yok kilo da yapmaz saçları tazeledi uzatır
Tiredmother 2 aydır içiyorum 3 aylık ikiz bebeklere hamileyim ben aksine kilo veriyorum, iştahsızım. İlacın kilo aldıracağını düşünmüyorum beslenmeyle alakalı
BuFi2012 Tiredmother Ay ne güzel canım ya ikiz annesi olmak maşallah 🤗 inşaAllah bakalım benim iştahım açık bayağı... iş ozaman bende bitiyo ilaçla alakası yok sanırım...
BuFi2012 [silindi] evet canım. Artık kilo alsam bile bebeğim için içmem gerek... Ki çoğu arkadaşda yapmıyo diyo zaten iş kendime hakim olmakda. Dediğin gibi 4. Ayım bitiyo iştahım gayette yerinde 🤔🤔
BuFi2012 SezginEbruVural canım senin ne güzel kilon düşük zayıfsın... acaba yemenden dolayımı yükseldi kilon ilaçtan mı?
Denizim BuFi2012 canim ben yurt disindayim hamileligim 7.haftasindan beri vitamin ilaci kullandiriyorlar bana kilo filan yapiyor olaylari hikaye inanma ben ilk 3ay 4kilo verdim 16.haftamdan sonra istahim cok acildi ama bu zaten cok normal 16.haftadan sonra genelde istahin cook acilir oyuzden hic aksatmadan ic vitaminini😊
BuFi2012 Denizim öyle yapıcam canım. Sağol yorumun için 😍 aynen ya 16. Haftamdayım önceki haftalarda az bişey yesem hemen doyardım akşama kadar hiç yemek aramazdım ama şuan ne doymak var ne bişey...
Serenarslan Bende aylardır kullanıyorum ama kılo almadım hamılelıgımın basından sonuna almadım kilo çünkü safra kesemde tas var bişi yıyemedıgım için kılo almıyorum cok şükür kızım kilo alıyor saglıgı yerinde.
BuFi2012 Serenarslan ayy canım ya safra taşımı engel oluyo isteyipte mi yiyemiyosun. Çok şükür bebeğinin gelişimi yerindeyse çok güzel canım maşaAllah ❤😇
BuFi2012 ZeynepKara aynen canım. Herkes aynı şeyi yazmış. Olur ya bazı ilaçlar kilo falan yapıyo. Bugün elime geçince daha bende bi sormak istedim merak ediyodum çünkü 😍😇
ayseglblbll BuFi2012 Canm bende özele gidiyorum ama bana kullanmamı tavsiye etmedi omega3 verdi onuda devlet karşılamıyor ama genede kullanıyorum ayrıyetten decaviti ve kan ilacınıda alıyorum
Bsa BuFi2012 ben de 19. Haftaya girdim 4 kilo aldım. Aslında kilo aldıracak şeyler de yemiyorum pek ama alıyor vücut işte. Doktorum da çok normal gayet iyi gidiyor dedi. Sağlıklı beslendiğimiz sürece bu gelen kilolar rahat gider dert etmeyelim 😊 ben de bazen çok takıyorum kafama ama napalım 😕
Maya1903 BuFi2012 sizin gene iyi ben 15 haftada 4 kilo aldım ama her ay bir kilo almak normalmiş çok takılmayın bnce
Tiredmother BuFi2012 teşekkür ederim canm 🤗😍 iştahsız olmaktan daha iyi ama al nolcak bebekten sonra verirsin bi şekilde, kilo alamayınca insan kendini suçlu hissediyo 😢