Canimoglusum @adm @NaimeYilmaz merhaba hanimlar.happy kidse yazamiyorum neden boyle?bi elaci yokmu buunun
Canimoglusum NaimeYilmaz soru sormak isdiyorum yazilamaz diyor .cebap vermek isdiyorul cevaplanamaz diyo
Kelebegimmm Doğum yapam anneler zaten burayı kullanıyor artık)orda açılan postlarada yanıt veren yok gibi
Prensesgeliyor Canimoglusum 1 saat önce bende aynı sorunu yaşadım çıkış yapıp tekrar giriş yaptım duzeldi
NaimeYilmaz Canimoglusum Yazılamaz diye hata vermez. Tam olarak sorunun ekran görüntüsünü ve kullandığınız cihazı biz@mutluanneleriz.com ‘a iletirseniz inceleyelim.