Lindam Kızlar 28 haftalığım ve son beş gündür ishal problemi yaşıyorum sizde de o dönemde olmuş muydu ? Kan ilacı kullanıyorum 3 haftadan fazladır ama bu sorun yeni başladı başka ilaç ta kullanmıyorum. Normalde sürekli kabız olan biriyimdir ama şimdi tam tersi durum yaşıyorum 😕
kr1907 Lindam 28 hafta 5 günlüğüm doktor 3 haftadır kan ilacı verdi 4 gündür ishal n gaz sancısı dan ölüyorum. Ben ilacı içmeme kararı aldım Çünkü kaç aydır hiç böyle birşey yaşamadım
Alisalpa Lindam bende 33 haftalık hamileyim. İshalden kurudum diyebilirim neredeyse. Mide bulantısı ve karın ağrısı eklenince acile gittim. Doktor ilaç veremeyeceğini haşlanmış patates ve ayran muz yoğurt sade makarna tüketmemi söyledi. Gerçekten de iki gün boyunca aynılarını yaptım geçti. Geçmeseydi tekrar gelmemi istedi. Deneyebilirsin. O akşamıda başka hastanede rahatlatıcı bir serum takıldım kendime geldim. Kabız yapacak şeyler yedim diyebilirim.
Dilara25 Lindam ilk gebeliğim ful ishalle geçti demir ilacının dokunduğunu düşünüyodum doktora sorduğum zaman kullanmak zorundasın muz ve Havuç ye diyodu.şimdi ikinci gebeliğim o hatayı yapmadım direk kan iğnesi istedim cok şükür iyi gidiyoruz ne ishal ne kabız yok.bnce ilaç dokunuyo du bana🤷🏼♀️ ibs demişlerdi doktor doktor gezdim bi de şöyle bişey var kızımda süt alerjisi çıktı emzirme dönemde de yine aynı şekilde ishal oluyordum.ben de bebek de🤦🏼♀️ belki hamile iken de süt ürünleri dokunuyordu farketmedim 🤷🏼♀️ hangi gıdanın dokunduğunu bilmek zor.bugünlerde farklı bişey yediniz mi peki
Biyolog Lindam bana dr ishal 3 günden fazla sürer ise hastane ye gel demişti canim. Önemli bi durum belki enfeksiyon almissindir. Benim ondandı serum takıldı 2 günde geçti çok şükür. Ha bide patates haşladım bol su ve muz
Serifecelik Özellikle su iç çünkü ishal gibi durumda vücut öncelik sivi kaybediyor o yüzden ağırlık olarak şu iç ve leblebi muz haşlanmış patates ye 2 gün dikkat et geçer cnm inş... Yağlı şeyler yeme
Mervesila35 Galiba bu haftalarda hep oluyor bende 29+3 üm antibiyotik ve fitil kullandım afedersiniz her lavaboya gidişimde 5 gündür su gibi su içiyorum bol bol bakalım geçicek mi
ShrBkr Lindam bir çağ bardağı içme suyunun içine bir tatlı kaşığı buğday nişastası koy iyice karıştırıp iç, bi sabah bi akşam yapsan işe yarar, ben ishal olduğumda öyle yapıyorum hemde doğal bi yöntem
SevdaLinkaaa Bence acile gidin ,tahlil yapsınlar benim kanımda mikrop çıkmıştı ,o da ishal ve kusma yapıyor . Eğer öyleyse antibiyotikten başka bir şey geçirmiyor . Geçmiş olsun.🌸
Lindam SevdaLinkaaa Selin27 Bende enfeksiyon vardı ama serum takmıltım üç gün sabah akşam. Sonra tek kullanımlıkık toz ilaçtan kullandım iki kez geçmiş olması gerekiyor.
Selin27 Enfeksiyon belirtisi bana 20 haftalıkken olmuştu acil de serum taktılar ilaç vermediler sonraki gün enfeksiyon hastalıklarına gittim bir ilaç verdi doktoruma da sordum kullndım düzeldi bir an baktır allah korusun bebişede zarar verir
kr1907 Lindam ferrum fort yani haftamız aynı ben böyle gaz sancısı görmedim ilacı içtiğinden beri iyi değilim 3 gündür içmiyorum hala toparlanmadım ama daha iyiyim
Selin27 Lindam lancor kullandım ben doktoruma sorarak içtim o iyi etti tuvalete gidicem siye yemek yemek bile istemiyordum allah özellikle hamileyken kimseye yaşatmasın 🙏
Ayseysf Lindam 25 haftalıgım gectıgımız 2 gün oldum tuvalete cıktıgım aynı an da kusmaya da başlıyordum cok sıkıntılı ve zor geçti serum cok ıyı geldı anında durdurdu acile gitmenizi öneririm
Deletedmom6 Lindam Benimde 1 haftadır aynı sıkıntı ishal karın altı ve çatı ağrısı ve sürekli tuvalete gitme isteği duyuyorum ve artık öyle oldu ki dün geceden beri karnimdan oarmak uçlarıma kdr her tarafım çök kötü bana da enfeksiyon ilacı verdi tek kullanımlık bide fitil kullandım ama işe yaramadı
Tugceee123 Lindam bazen erken Doğum belirtisi diyorlar bazende sadece hormonlardan kaynaklı diyorlar sen yinede göster bir doktora kendini şifa dilerim sana ve bebişine