KubraF hayır işinin ehli yapıyorsa hiç zor değil benim yalançı sancılarım da gittiğimde genç bir stajyer yapmıştı elini böyle diretmişti icimde ve çok acımıştı bir daha yaptirmiycam demistim ama doktorum muayene ettiğinde derin nefes al derin nefes al ver dedi ve 10 sn de baktı hiç bir şekilde acımamıştı işinin ehli kişiler tarafından bakılması iyi oluyor