Mrv6866 Evet arkadaşlar bende size doğum hikayemden bahsetmek istedim. 30 eylül de hastanede randevum vardı 39 haftaliktim içeri girdigim de doktorum çatı muayenesi yapmak istedi muayene sonucu 1 cm açıklığım oldugu söylendi eve gittim akşam üzeri nişanım geldi o kadar heyecanlıydım ki çünkü nişan geldikten 24 saat içinde doğum gerçekleşir diye duymuştum ama öyle olmadi kontrolumden tam bir hafta sonra sabah gayet normaldim akşam 11 gibi yatağa yattım saat 12 gibi pıt diye bir ses duydum uyandım bir de ne görüyüm suyum geliyor ama böyle baya bardaktan boşanırcasına hemen eşimi uyandırdım o kadar panik oldu ki o beni sakinlestirecegi yerde ben onu sakinleştirmeye çalışıyorum hemen kayınvalidem aradım suyumun geldiğini söyledim o da hemen doktora gitmemiz gerektiğini suyum biterse çocuk için tehlikeli olabileceğini söyledi bende gitmeden önce duşa girmek istedim bunları yaşarken hiç sancim yoktu arkadaşlar. Dusa girdim çıktım hatta makyaj bile yaptim 😄 saat 12.30 da evden çıktık hastaneye gittik hafif sancı gelmeye başladı bana böyle belimden giriyor karnimin tümü sem sert oluyordu ve sonra hiç bir şey olmamış gibi geçiyordu. Doktor geldi muayene ettiğinde 2 cm açıklığım vardı sabaha kadar bekleyelim eğer kendi sancıların gelmezse suni sancı veririz dedi hastaneye yatişim yapıldı nst ye baglandım 20 dakika kaldıktan sonra çatı muayenem hemşireler tarafından bir kez daha yapıldı 4 cm olmuş dendi o ana kadar her şey normaldi saat 01.30 civarı benim sancılarım çok sıklaşmaya başladı böyle resmen kıvranıyorum bağırıyorum eşime falan tokat atmışım o sancıyla bunların hepsini doğumdan sonra hatırladım ama o an inanın insanın aklına hiç bir şey gelmiyor saat 03.00 olmuştu sancılarım daha fa artmıştı ben bağırıyordum artık hemşire geldi böyle yaparsan sabaha kadar güçsüz kalırsın doğuramazsın dedi biraz dinlenmeye çalış dedi henüz 4 cm açıklığın var böyle yapma dedi ben dayanamıyorum diye hala bağırıyorum saat 3.15 gibi geldi hemşire bebegin kalp atışlarına bir bakalım dedi yatırdı beni nst ye bağlamak için ama ben kıvranıyorum yani bakması mümkün değil dedim ıkınmak istiyorum ıkınma hissi geliyor dedim o da bir çatı muayenesi yapalım sana dedi baktığında açıklığım tam 8 cm olmuştu hemşire şok oldu doğum gelmiş hemen bebegin kıyafetlerini verin doğum haneye gidiyoruz diye bağırdı beni aldılar sandalyeye yukarı çıkana kadar bende aşırı bir ıkınma isteği anlatamam. Çatıya çıkardılar ama ıkınmak yasak dediler hızlı hızlı nefes al ver dediler bebegin aşağı inmesini beklediler 5 dakika falan doktorum geldi ondan sonra doktorum ıkınmam geldiğinde büyük tuvaletini yapar gibi ıkın dedi bir ikindim bebegin kafası gözüküyor dedi ikinman geldiğinde ıkın dedi ben bir daha çok kuvvetli şekilde ittim bebeğimi nefesimi hiç kesmeden ve bebeğim 2 ıkınmada dünyaya gelmişti saat 03. 40 'di doktorum da şaşırdı çok güzel bir doğum yaptın dedi bebeğimi karnimin uzerine koydu hic bir sanci hic bir aci kalmamisti mucize gibi bir sey resmen hamileliğinde çok mu hareketliydi dedi evet gerçekten çok yürüyüş yaptim özellikle son haftalarda bol hurma yedim. Dogumumun geldiğini nasıl anliycam diye hep tereddut ederdim ama hic tereddute gerek yok arkadaslar kendini cok net belli ediyor agrilari hafif baslayip surekli artiyor. Bir de sanci çekerken belinize masaj yapılması çok etkili oluyor ağrıların az da olsa azalıyor eşim belime doğuma çıkana kadar masaj yaptı benim elim uyuştu diyordu en son garibim. Sormak istediğiniz sorunuz varsa seve seve cevaplarım hiç bir şekilde doğumdan korkmayın arkadaşlar mucize bir olay doğum sancı çekmek kolay diyemem ama doğurmak gerçekten kolay doktorun dediğini harfiyen yapın yeterli. HERKESE HAYIRLI DOGUMLAR 🙏 BU arada doğum yapali 6 gün oldu ve her işimi kendim yapabiliyorum normal doğum candır.
Deletedmom0065 Mrv6866 allah anali babali buyutsun canim. Kaç dikişin oldu acaba ? Oturman, tuvalete gitmen vs zor olmadi mi?
Mrv6866 Deletedmom0065 dikişlerin fazla değil dedi doktorum ilk gün zor oluyor biraz ama ikinci gün tuvalet konusunda sıkıntı olmuyor kabız oluruz dikislerim patlar falan diye çok korkmuştum ama hiç bir şey olmaz dediler olmadi da şükür şimdi kaşınıyor dikişlerim bu iyileştiği anlamına geliyor 🙏2 hafta da bir şey kalmaz dedi doktorum
Ilknur18 Mrv6866 dikişlerine kantoron yağı sür canım biiznillah çok çabuk iyileşir Çok geçmiş olsun Rabbim razı olduğu şekilde büyütmeyi nasip etsin inşaallah 💕
KubraFaruk1 Mrv6866 meraba Allah hayirli ugurlu etsin ins acaba hurma yemeye kacinci haftada baslamak gerekir ?
Zeren0625 Mükemmel bir doğum hikayesi sağlıkla büyütün bebeğinizi. 39+6 az önce kalktım nişanım gelmiş sakinim bekliyorum umarım gerçeği güzel gider ve normal doğum olur
Mrv6866 Zeren0625 cok tesekkur ederim.nişan geldikten çok sonra da doğum olabiliyor bol hurma yeyin güzel doğumlarınız olur inşallah kendinize inanın her şey yolunda gidecektir 🙏
Guligul Mrv6866 hastane cantaniza ne koymustunuz? Hemsireye bebek icin neler verdiniz? Siz ne giydiniz acaba?
Mrv6866 Guligul bebegim için hazirladigim çanta da hastane çıkışı olarak satılan takımlardan iki tane aldım koydum içinde zibini çorabı yeleği her şeyi var bol bez koydum başka bir şeye gerek olmuyor. Benim üzerim de hastanenin giydirdiği önlük vardı
Zeren0625 Defneaselimmm regl olurken ilk gün gelen kahverengi lekeyle aynı geldi benimki. Her insanda farklı olabilir.
Zeren0625 Mrv6866 öyle yapıyorum evimi temizledim yemeklerimi yaptım sıcak duşumu aldım pilates topuna geçtim. Benim kızım dakik o yüzden 40+0 da bekliyorum yani yarın inşallah😂
tugbadm Mrv6866 canım hurma yemeğe kaçıncı hafta başlamalıyım bende normal Doğum istiyorum 31+0 haftalığım birde ne kadar yiyorsun günde