Kbraltn 7+0 suan ama 6+4 ken baslayan kasık agrım var. Sadece sol kasıgım ve iğne batar gibi sizce normal mi?
Ilknur_emin Kbraltn normal canım korkma bende çok yaşadım yeni yeni geçti 22 inci haftadayim o haftalarda daha çok oluyor bebis yerleştiği için annesi
Ness61 Kbraltn henüz haftamı bilmiyorum yemi ögrendim hamile olduğumu ama kasık ağrılarım iki haftadır var bebek rahimde kendine yer acıyormuş 😊korkmayın
zmrtcskn Kbraltn Kbraltn benimde kasığıma değik ama vajinama agrı giriyor kızlar ama öyle bir giriyorki yüremiyorum 6 haftalık benimde
Ilknur_emin Kbraltn korkma.kuzum dualarla Rabbimize emanet bebekler sen yinede tedbirli ol ağır iş yapma çok yorma kendini bende ilk haftalarımda çok stresliydim iyimi birseymi oldu diye elhdulillah 22 haftalık olduk ablası darısı doğuma ve sana inşallah
Kbraltn Ilknur_emin ayy bende hep öyleyim telaşlıgım ya. Sanırım annelik içgüdüleri bizi şimdiden sardı😍rabbim saglıcakla kucagımıza almayı nasip etsin
Busrakorkmaz1616 bende 7 haftalıgım benımde kasıklarımda zonklma oluyodu doktor yerlesme agrısı dedı bana
Busrakorkmaz1616 Kbraltn Istersen gene doktoruna danıs ben kendı doktoruma soledım bana bu sekılde bılgı verdi rahmın buyudugu ıcın dedı. Insan panikliyor cok haklısın.
Ozo34 Bende tüp bebekle hamileyim yerin tam 5 haftalik olacağız nasipse Basından beri adet olacakmışım gibi kasik ağrısı bel ağrısı ve rahime baskı hala devam ediyor.Hemsiremi aradım gayet normal dedi