Baharkrgc Hayırlı geceler arkadaşlar 26 haftalık hamileyim bugün eşimle tartıştık biraz ve çok üzüldüm ağladım bütün gün haliyle bebekte hissetmiştir bi yarım saattir karnıma hafif sancılar giriyo bir anda bıçak saplanır gibi daha önce hiç olmadı sizce ne yapmalıyım 😒
yoyeomu12 Baharkrgc kendinizi çok kasıp üzüldüyseniz bebeğinizde içinizde büzüşmüştr. siz ne zaman rahat edip uzandıyaanız o zamanda hareketlerini hissettinş ve kastığınız için hareketleri sancı gibi geliyordur.
Baharkrgc Sghslove çok ağrımıyor ama sancı girip çıkıyo belim de çok ağrıyo kayınvalidemlere geldim üzülmiyüm diye onlarda yatıyo uyandırmaya da çekiniyorum
Ezgiili Baharkrgc şuan bile panik yapma strese girme. Gaz sıkışması da olabilir birden kramp giriyor gibi mi?
Baharkrgc Ezgiili yok canım kramp gibi değil birden bıçak saplanır gibi oluyo geçiyo bi dk sonra faln tekrar giriyo belim çok ağrıdığı için o yüzden de biraz korktum
Hazelkrnz Baharkrgc kendini üzme, herşeyden etkileniyorlar biliyorlar çünkü. Sakin bi müzik dinle derin nefes al rahatla bebeğinle konuş güzel güzel.Ilık bir dus al rahatlarsın canım.Gecmezse mutlaka doktoruna görün 😊