Shdaa merhabalar, memorıal gülbin destici işgörene gidiyorum ve cok memnunum
Doğumumda o hastanede olacak acıkcası ilk hastane secımı yaptım her sey olmalıydı yenıdogan bölümü vs sonrasında gülbin hanımla yolumuz kesisti ve cok tatlı her bılgısı sızı tatmın edıyor. Panık atagım oldugu ıcın genel anestezı ıstıyorum dıye cıktıgım yolda sımdı onun benı rahatlatmasıyla 36. Haftamdayım ve normal düşünüyoruz 🤗