ESENarslanhan neden erken ? Ben ilk oglumuda hissettim bunuda hissediyorum 16+1 hafta ultrasona girdiğimdede hissettigimi onayladim. 17. Haftada esim elini koyduğunda hissediyordu doktorum da cok gülmüştü bu duruma messi Mubarek demişti . Bu oglumda abisi gibi kipir kıpır doktorum normal kimi anne erken hissediyor derisi ince olanlar ozellikle dedi. Banada ultrason seni seviyor derin ince demişti. Hissedebilirsin yani cok normal