Elif1503 10 haftalik hamileyim sol tarafıma aniden bir sancı girdi uzanıyordum sol tarafıma doneyim derken bir sanci girdi kasigima normal mi acaba yardımcı olurmusunuz luten
Deletedmom0810 Elif1503 bana da ara sıra oluyor 11+4’üz büküne kadar bir problem Çıkmadı canım normal sanırım
Nurrrrr Elif1503 canım ben 24 haftalığım ara ara sağ kasığıma birden ağrı giriyor yani 5 dk falanda gitmiyor kalkıp hafif adımlar at lavaboya falan git canım o zaman şnsan rahatlıyor birz 💞
Senatorun Elif1503 canim cok asiri bir sanci degilse cok normal bende 7 haftaligim hamile kaldigimdan beri ara ara surekli sancim oluyor bebek yerlesiyor buyuyor vs