Aysegulll94 eğer şuan sütünüz varsa ve geliyosa, doğumdan sonrada gelicektir.
ben doğuma girmeden önce sıktığımda hep geliyodu. doğumdan sonra direk emzirdim çok şükğr sıkıntınyaşamadım. belden uyuşturmalı oldum.
ertesi gün taburcu olduğumda ılık su ile banyo yapınca gögüslerim taş kesti iyice süt doldu, artık gögüslerimden akıyodu, kızım emdikçe diğerinden süt akıyodu. emmese bile akıyodu.
bana damızlıkmısın diyolardı kuzenlerim😅çook su içiyodum.