aslimutlu1 durumum cok sacma sapan olduğu için yaşayan varmı diye merak ediyorum ilk gebeliğim. İster istemez böyleyim. Ve 10 post açsam nolcak 20 post acsam nolcak öne düşsün belki gören olur aynı şeyi yaşayan olur diye yazıyorum bende. İçimi ferahlatır birisi diye. İyi dileklerin içinde sağol Allah razı olsun.