Menekseduru tırsacak birşey yok😂 gün içinde hareket ediyoruz ya o bebeğe sallantı gibi geldiğinden fazla hareket etmemeleri normal haliyle gece yatıyoruz çoğunlukla hareketsiz e bebekte de gece gündüz kavramı yok hareketleniyor 😅 aman hareket etsin tek bakmak izlemek için geceyi bekliyordum şimdi gündüz 5 dk otursam durmuyor 🙃🙃