Sevdeeeeeeeeeee Agrılarım vardı ara ara kasılmalarım nst ye gırdım guzel sancıların var ama yeterlı degıl dedı bır parmak açılman var dedıler ama eve geldım tık yok sancım aZaldı ne olacak sımdo 😒 38+3 olduk bu arada
Firdevsi 7 tanr hurma ye canm ılık su iç sıcak suyla belden alttarafa bol bol tut çömelme hareketi yap imkanın barsa merdiven çık Allah kolay doğum nasip etsin inşaAllah