MucizemE bende 16 haftaligim ama önlük çorap zıbın tulum falan almaya başladım üstelik bana büyük ihtimal kız dedi doktorum %100 demedi sana demiş ne güzel başla bence son dk maddi manevi ağır gelir sıcakta dışarı çıkmak zor olur falan işte ben de yarı gideceğim kontrole inşallah değişmemiştir aldıklarım elimde patlamaz umarım🙂