Yarenserkan kızlar dun kullandım hic bi si olması fakat bugün banyo yaparken çok afedersiniz iç camasirimda kocaman yoğurt kesiği gibi gelmiş ve kahve rengi akıntıyla beraber yardım edin düşük olur mu? 6+3 günlüğüm
Canangnr Yarenserkan Olur canım normal Kahve olur pembe olur sarı olur ben 3 ay kullandım sonra bıraktık 16. Haftamıza girdik şimdi birde bıraktıktan 1-2 gün sonra kahve akıntı oluyor oda normal şimdiden söyliyimde korkma ☺
Esrelf Yarenserkan ilaç zaten öyle içerde bekleyince süt kesiği gibi çıkıyor geri. Ben o ilacı kullanırken kanama vardı. Kahverengili o akıntıyı kanamaya bağladım ben.
Mucizem09 Canım gayet normal ama bende kahverengi değil sarımtrak bi renkti. Doktora sorduğumda ilaç kendini atıyor demişti. Normal öyle gelir parça parça dedi. Korkulacak birşey değil yani canım jel dökülüyor
Yarenserkan Mucizem09 Onun gelmesinden değilde cano kahve rengi afedersin sümük gibi akıntının gelmesi beni feci halde korkuttu 😢 Doktora da gidemiyorum evim çok uzak eşim uzakta çalışıyor
Esrelf Yarenserkan ne gibi ? Bir zararı yok ilacın sadece kullanırken tiksiniyordum. 1 hafta sonrada kanamam durdu zaten.
Yarenserkan Esrelf Aşkım benim kanamam yoktu fakat doktor düşük tehlikem var diye kullan dedi kullandım dun kullandım bizi yoktu bugün boyle gelince o beyazı değilde kahve rengi akıntının gelmesi çok korkuttu beni ve sancim var şuan
Perimasali89 Benim rahim içinde kanama alanım var jel kullanıyorum benimde kahve rengi geri geliyor doktora gidene kadar ağır iş yapmayın istirahat iyi geliyor
Esrelf Yarenserkan kanamanız olmadığı halde kahverengi geliyorsa onu bilemiyorum valla. ağrınızda varsa bi doktoru arayıp sorun içiniz rahat etsin. Olmazsa agızdan olanı var propgesteronun onu alın kullanın.
Perimasali89 Yarenserkan ben 2 aydır kullanıyorum çok önemli bırakmamalısın doktora sormadan jeli uyguladıktan sonra 15 dk uzan sonra 5 dk evin içinde yürü daha iyi emiliyor o zaman
Yarenserkan Canangnr Peki kuzum sen de kullanınca sanci yapiyormuydu ? Neden kahve rengi akıntı geliyo ki normalde düşük önleyici bi ilaç diye biliyorum
Yarenserkan Perimasali89 Bende tam emsin diye 1 saat uzaniyorum madem çok önemli ozaman birakmayim bende yan etki yaptı sandım kullaaktan vazgeçmiştim
Canangnr Yarenserkan Sancı yada ağrım olmuyordu sabah akşam kullanıyordum aşırı bulantı yapmıştı bana. Gebelik öncesi eski kanamalardan dolayı canım hemen geçiyor zaten