feraye12 32. haftadayim az once aglayacaktim nerdeyse sinirden. Uyuyamiyorum ve buna cok sinirleniyorum😀 uyku akiyo gozumden ama bebe musade etmiyo toplaniyo sertlesiyo donuyo oynuyo öffff... yastik koyuyorum olmuyo koymuyorum hic olmuyo.. nefesim daraliyo midem yaniyo.. pzt randevum var valla diycem en erken ne zaman olabilicekse ozaman alin artik zombi oldum uykusuzluktan rahatca hareket etmeyi ozledim en azindan