Dmlakkayaa ben 3 kilo aldım bebek 2 hafta önce 772 ge dı.Evet dışardan bakılınca güzel ama taşırken gerçekten çok zor.Kızımı 53 cm ve 3.900 dünyaya getirdim.38 . Haftaya nasıl geldim ben biliyorum.Her an ayakları dışarı çıkacakmış korkusu yaşadım.sezeyan olduğum için de sancım gelmesin diye dua ettim bi yandan.Şükür ki sağlıkla atlattın o gğnleri ama bunda da aynı olacak diye korkuyorum.penguen yürüyüşler uyuyamamk dönememek🙈🙈🙈