Mehtapakgl ne demek canım benim, bu süreçte stres yapma kafana takma.
bünyeden bünyeye değişiyor.
kimisi klomeni kullanıp doktorun dediği tarihte kontrole gittiğinde hamile kalıyor,
kimiside kalmıyor doktor duruma göre 1 kutu daha yazıyor ondan sonra baktıki ilaç işe yaramıyor iğne tedavisine başlıyor.
kuzenimin 3. veya 4. iğnesinden sonra çatlaması olmıştu yumurtalıklarında.
yani iğne çatlatma iğnesi oluncada hemen tutucak diye bişey yok. ama buda demek değil ki olmıcak. sadece sabır, ve stres yapmamaya çalış canım.
sonunda Allahın izniyle olur