tugcakkn -Ebru- bende 34.haftadayım arada o şekilde çarpıntım oluyor benimde hemen bir bardak su içip uzanıyorum ilk başlarda çok korktum da sanırım artık alıştık 😅
Myisland -Ebru- haftan az kalmış canım zaten. Doğumdan sonra geçer. Hamilelikte oluyor öyle bebek için daha fazla çalışıyor kalp çünkü. Bide stres yaptıysan daha çok tetikler.
-Ebru- İlaçlarımı da kullanıyorum ama tedirginim yinede kardiyolojiye göründüm bişey çıkmadı kalbin güzel dedi
Myisland -Ebru- benim çok daha carpintim vardı. Heryere giddim psikologa gönderdi hepsi. Psikolojik ondan korkarsan carpinti olur. Kansızlık yoksa. Kalp atışını bazen öyle hissetmen normal. Ama için rahat etsin eş geçme doktora görün