poyrazsmom_ Kişiden kişiye değişiyor canım umarım ki olmaz çünkü gerçekten benimki çok zor geçiyor şuan 7+6yım 1 haftayı geçkindir bu şekilde sabah akşam farketmiyor sürekli..
poyrazsmom_ Kalp atışı olarakta değerim 1312 çıktı ertesi günü hemen gittim ultrasonla bakıldı 6+4 te duyduk
Gzdnz bebegimm16 kişiden kişiye değişebiliyor 6+4 teyim şuan bu hafta hergun midem bulandı özellikle sabahları.
Caglagul96 Ben 4 haftalık hamileyim bulantı olmadı sadece midemde yanmalarım oluyordu bu haftadan sonra başlar dediler tabi dedikleriniz gibi kişiden kişiye değişiyo
Smeyraaa bebegimm16 ben suan 10+4 teyim benimde 6 dan sonra basladı ve sabah akşam sürekli asırı kötü oldum halada devam ediyor 12 den sonra gecicel diyorlar bakalım inşallah🙏
yoyeomu12 bebegimm16 😂😂😂 illa herkesin midesi bulanıp başı dönücek diye bişey yok. ben 9 ay boyunca normel halimdeydim kızımda, hamile gibi değildim. ne midem bulandı ne başım döndü. kendini neden ona adapte ediyosun