turkan_dumrul Bebeğim baş aşağı dönmüş 30+3 günlüğüz. Tekrar pozisyon degiştirme ihtimali varmi. Doğum kanalina girip bebegi tekrar cikan varmi ?
medine_ turkan_dumrul benimki 37. Haftaya kadar dönüp duruyodu çok şükür 37den sonra normal pozisyonda kaldı