Ftm_yns netten okuduğum kadarıyla herhangi bi kötü yoruma denk gelmedim doğumhaneleri tek kişilik odaları 2 kişilik tek sıkıntısı istediğin doktor giremiyor doğumuna o an hangisi varsa. Birde ben gebe okulunada gittim onuda tavsiye ederim çok iyi çok ilgililer meltem ebe olsun büşra ebe olsun doğumla ilgili baya rahatlatıyolar 🤗