Selinsu penti'den aşırı rahat bi hamile taytı aldım geri kalan her şey h&m'den. çok güzel yumuşacık uzun taytlar var. lcw'dakiler ne bileyim babaanne kıyafetleri gibi geldi ya hiç güzel şeyler yok hamilelere göre 😭 bir de benim yaza geldi zaten, gene h&m'de tişört elbiseler vardı hamile reyonu olmasa da büyük beden alınca oluyor zaten önemli olan şort pantolon tayt bulmak.