Hilal54 Merhaba enfeksiyonum var daha once bi ilac verildi enftksiyon icin kadın dogum doktorum 3 gün kullan bırak dedi fakat agrılarım tekrarladı aynı zaman da taş döküyorum simdi enfeksiyon için bu şase ilacı verdi kullanmalımıyim bebegime dokunur mu?
Esrelf Hilal54 monurol saşe gebelikte kullanılıyor ama bende yan etki olarak ishal yaptı. Bol su için.
brglazgn Ben kullanmıştım tatlım benimki çok büyük değil de enfeksiyon ama sürekli su içmeni tavsiye ederim yani ilaç etki etse bile suyu ihmal etmemelisin taş düşürdüğünü doktorun biliyordur değil mi
Esrelf Hilal54 ağrın taşlardandır. İdrar yaparken aşırı yanman varsa bakteri üremiştir. Monurol bazen fayda etmiyor. Böbreğindeki ağrıyı geçirmez. Allah şifa versin.
humaninannesi61 Ben de emzirdiğim halde mecbur kullandım. Kanımda enfeksiyon çıktığı için. Bebeğe zararı yokmuş canım.