miine Merhaba güzel anne adayları, anneler 😍 ilk gebeligim tecrubem yok ama sormak istiyorum biraz üşüttüm galiba ihlamur içilir mi
Sevdaoyku miine bende hastalandım sabah bir barsak akşam bir bardak içiyorum. Hamdolsun balgam da sokturuyor temizliyor komple şükürler olsun. Bal ve limon da at içine 😍
Eceveannesi miine sen garanti günde bi fincan iç bende 21hftakigim geçen hafta icdim bal ve limonla daha çabuk toparlar👍👍
Balimkiz İçebilirsiniz ama çok aşırıya kaçmayın bildiğim kadarıyla papatya ve yeşilçay hiç içilmiyor diğerleri kontrollü içilebilir
mnli miine ben de grip olmuştum doktorum bir kupadan fazla içme günde demişti geçmiş olsun inşallah iyi gelir 🙏🏻
miine Hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim biz 11+6 haftaligiz bugün pek iyi hissetmedim kendimi ihlamur aklıma geldi çok iyi geldi az önce ictim bol limonladim ama balı unuttum🙈 sifa olur hepimize inşallah @Eceveannesi Gulsum1453 Sevdaoyku Ryhnn mnli
2lokummannesiii miine canım ben hamileyken çok grip oldum doktorum sadece ıhlamurla iyileş demişti hep içtim bir şey olmadı çok şükür. İki üç bardak içilebilir.
miine filiz08 tansiyonum normal ama.kan verdim bugün fenalastim tansiyon düşüklüğü yüzünden , günde 1 bardak normal faydası olur 😊
Ryhnn miine birde bal.ve toz zencefil deneyebilirsin doktoruna sor tabi öncelikle bana oda fayda etmistivucut direnci boğaz icin
filiz08 miine tabiki faydası olur ama dediğim gibi tansiyonu düşürebilir yanlızken içme bi kendini dene önce