Seymakplnhn Selam ikinci bebeğimi bekliyorum oğlumun ismi emir kızımız bi isim bulamadık henüz tavsiye istiyorum please🙏🏼
ilknuryzc1 Seymakplnhn ayza koyabilirsin ay gibi güzel yüzlü kız demekmiş. Elizangül de güzel gökteki ezan sesi demekmiş
Sevgi_96 Seymakplnhn Balım bence çok güzel isim eşim kız olursa balım Zeynep diyip duruyor kulağa da hoş geliyor bi düşünün bence 🤗
Snszasla Seymakplnhn emir ve Eylül olabilir bende bir gün nasip olurda hamile kalırsam kızım olursa Eylül istiyorum 🌸👼
kardelen_07 Eveeet bende bi kiz ismi ariyorum iste bu deyip icime siben bir isim bulamadim. Ikinci kez kizim olucak, takipteyim
filiz08 Seymakplnhn ben o isimde kimseyi tanımadım ama içim ısındı anlamınıda sevdim bide çocukların ismi yansıttığına inanıyorum bi arkadaşım elvin isminde bi çocuğun akıllı uslı zeki olduğunu söyledi dedim tamamdır😊