Karamelek- ZmrtDilaa kist değil de benim bebeğimde genişleme var böbreğinde. Size bilgi vermediler mi bu konuda ?
Karamelek- ZmrtDilaa takip denildiyse önemli bi sıkıntı yoktur o zman bana da takip denildi doğuma kadar geçebiliyormuş bu tür şeyler. Ben de 32deyim 🙇 ama benim 20 haftada detaylı ultrasonda görünmüştü
ZmrtDilaa Karamelek- Benimde Öyle Renklide Çıktı Doğumdan Sonra Takip Dendi Yaşayanlar Var Mı Diye Merak Ettim Nefroloji bölümü Bakıcak takip için çoçuk dr degil bilgin olsunnn
tugcakkn ZmrtDilaa bizde tek böbrekte kistler var doğumdan sonra nefrologlar takip ediyormuş.sizde tek böbrekte mi iki böbrektemi ? Multikistik vs dediler mi ?
Karamelek- NoorMoon şuan biri 10 diğeri 9 canm. İkisi de 11 mm olmuştu ama son gidisimde biraz düşmüş çok şükür inşallah daha da düşer bakalım. Senin kaç tek böbrekte mi ikisinde mi
NoorMoon Karamelek- benim 25te biri 5.1 diğeri 5.7 idi 30. Haftada sanırım yüksek olan 6.5 olmuş. Diğerinin büyük olduğunu düşünmediğim için ölçme gereği duymadım dedi. Bu hafta yine gidicem umarım ilerlememiştir 🤲🏻
Karamelek- NoorMoon sende çok ilerleme olmamış canm o yüzden sıkıntı olmaz. Benim 20.haftada 6 ve 6.5 mm olarak ölçüldü. Bu zamana kadar da ilerledi malesef. Artık ilerlemez insallah ben de çok korkuyorum bu durumdan