Gebelikte kanama da olabiliyor, yerlesme kanaması adlı. Fakat genelde adet gününden birkac gün önce geliyor. Yani test yapmışsınız eğer gebelik olsaydı adet gününüzde mutlaka cift çizgi cikardı diye düşünüyorum bence kan testine boşuna para vermeyin. Ama çok da acele etmeyin yani ilk aydan hamile kalan çok az insan var hemen üzülmeyin🤗