BT-KayraMert2019 33+4 teyim ve nerdeyse her gun istifar ediyorum mide bulantim ilk zamandan beri var normal mi yasayan var mi
Merve-123 BT-KayraMert2019 Canım bende 18 haftadayim ve aynı şikayetim var. Kişiye göre değişiyormus normal diyorlar. Kimisi de hiç kusmuyormus.
Kirmiziigelin BT-KayraMert2019 ben canım 8. Haftada başlamıştı ilk 4 ay aşırı derecedeydi kusmalarım sonrasında hafifledi ama 36. Haftadayım hala haftada 3 defa en az kusuyorum
Kirmiziigelin BT-KayraMert2019 aynen öyle 😞 şuan bana diyorlar görürüsün doğumca daha zar falan diye ama ben diyorum 9 ay boyunca kussanız ne halde oldugumu anlarsınız doğsun artık diyorum