Mervecank Merhaba bayanlar, ben 11 haftalık hamileyim. 20’lik diş çıkıyor.... 😔 Dişçi çekmedi dişi, ordan doktoruma gittim çektirmediğim iyi olmuş ama antibiyotiği kullanmaya başla bir problem olmaz dedi augumentin 1000’lik.. Çok endişeliyim, bu durumu yaşayan var mı aranızda.... Antibiyotik için çok çekimserim😔
Ozican Mervecank 3 aydan önce hiçbir ilacı önermiyor doktorlar aslında bana vermemişlerdi ilaç 11.haftamda.Enfeksiyon mu var dişte
Mellteem Mervecank Geçmiş olsun canım ben 2 kere dolgumdan dolayı kullandım 8. Haftamda digeride 20. Haftamda asıl kullanmazsan intihaplı olduğu için bebeğine zarar verir dedi doktorum vicdan azabı çeke çeke kullandım çok şükür bebeğime birşey olmadı doktorun kullanmalısın diyorsa kullan
Mervecank Dişçi bir şey demedi sormayı da akıl etmedim enfeksiyon var mı diye antibiyotik yazdığını görünce tuhaf oldum... yazdığına göre öyle bi durum var diye düşünüyorum 😔
Mervecank Mellteem anladım, endişeliyim ilk gebeliğim.. hiç diş ağrısı çekmedim tecrübesizlik ağrı derken tüm sinirlerim bozuldu.. Bebeğimi düşünüyorum ağrı çekerim o bir şey değil. Korkuyorum... Mecbur kullanıcam Allahıma emanet😢
Mellteem Mervecank inşallah ağrısınıda çekmezsin öyle bir ağrı ki ve hiçbir şey geçirmiyor. 2.ye tekrarlayınca ben çekim bile yaptırdm doktor onayıyla bnmde ilk gebeliğim. Doktrorun tam bilgilendirmemiş anladığım kadarıyla bence başka bir dişçiye fln daha git intihaplı olsa çok ağrın olurdu
Mervecank Mellteem gece 4’de uyandım bir dahada uyuyamadım işe gittim derken söylediyse bile ağrım ve antibiyotik endişemden dinlememiş bile olabilirim çok ağrım var parol içtim hafifletti. Size de çok geçmiş olsun. Mecbur antibiyotik içeceğim sanırım.. 😔