Nurrsda Kizlarr merhaba 2 aydan az kaldi ve ben daha isim bulamadim aslinda eymen dusunuyorum yada kayra ama eşimde göktürk olucak diyor. Göktürk sizce guzel bir isim mii ???
Nurrsda Mervee58 hep kiz diye dusunmustum kiz isimleri vardi aklimda şimdi ogluma isim bulamiyorumm 😂