betul51 Merhaba ben yeniyim 🥰 2 buçuk sene sonra hamile kaldım bebişim 9 haftalık şu an ❤️ Şeker yüklemesi yapılıyormuş yapılmasa olurmu yaptırmayan varmı?
ballicoreklerim betul51 yaptırmak cok sağlıklı doktorunuz da uygun görürse yaptırın mrlaka bende bekliyorum zamanımın gelmesini
Ozican betul51 şeker yüklemesi için erken zaten önünüzde ikili test var ona odakların yaptıracaksanız ☺
Merve_aras betul51 Ben yaptırmadım açlık tokluk şekerine baktırdım zaten 1 baklava değerinde sakıncası olsa sağlık bakanlığı çıkarmazdı bide böyle düşümün derim😌
ZmrtDilaa Lindam Cnm Öyle Düşündü Ama Çıkmadı testteee Beslenme Şeklini değiştiriyor gerekirse dahiliyeee yönlendirirrrr
Lindam ZmrtDilaa şekerden dolayı değilse bile beslenme şeklini şu şekilde değiştiriyor. Şeker hamurişi tatlı çikolata pirinç meyve hepsi kısıtlanıyor.