Asya2020 Öncelikle herkes merhaba tüm hamilelere ❤️ Regl ağrısı gün içinde arada sırada regl ağrım oluyor bu normal mi çok kısa sürüyor mesel günde beş dk oluyor uzun sürmüyor aynı regl ağrısı gibi kızlar
Mebos Asya2020 tatlım daha çok yeni yerleşme den kaynaklı oluyor kese oluşuyor bir yandan vücudun hamiliğe alışmaya başladı normal lekelenmen felan yoksa bol boö dinlem bol bol su iç kendini yorma
Minigimvebiz Asya2020 bende de ara ara ağrılar oluyor ama çok şiddetli ağrılar değil bir kaç saniye sürüyor geçiyor
Meralll Asya2020 benim 7+4 , hala kısa süreli regl ağrısına benzer ağrılarım oluyor..herşey yolunda çok şükür
Asya2020 Sesem çok teşekkür ederim ben henüz doktora gitmedim sadece doktor hamilesininiz dedi kan sonucuma göre kese görmeye kalp atışına ne zaman gitmeliyim :( bilgim yok da çok fazla ayrı ayrı gideceğime biraz daha bekleyip ikisini görmeye mi gitsem haftaya 🙏🏻
Asya2020 Mebos bir şey sormak istiyorum lekelenme yok sadece hafif ağrı bir de arkadaşlarım sürekli yat diyor ben işim gereği yatamıyorum bebeğin düşer tutunamaz diyor bebek düşer mi öyle :(
Minigimvebiz Asya2020 canım bende 5+2 hamileyim bende gitmedim daha doktora 19 unda gideceğim inşaallah tekrar tekrar gitmek istemiyorum bende
Snszasla Normal canım sıkma canını vücut duruma alışıyor sonucda her ay belli adet düzeni de bozulmuş oluyor
Sevgi_96 Asya2020 kendini çok yormadıkça ağır kaldırmadıkça Allah’ta yardım ettikten sonra bişey olmaz iyi düşünün iyi olsun kötü yorumlara asla kulak asmayın 🤗
AyseeeA Asya2020 bebek herhangi bir şey yapmakla ağır kaldırmakta cinsel ilişkye girmek le evde temizlik yapmakla düşecek bi şey değildir anne Rahmi öyle bi yerdir ki Allahu Teala ne güzel yaratmış biz kadınları bebek sağlıksız sa kromozom bozukluğu vs var ise anne Rahmi bu bebeği kabul etmeyip düşük meydana gelir hastaneye de en 6 haftalık olmasını bekleyip öyle git kese oluşur kalp atışı da belki duyulur Allah hepimize evlatlarımızı kucağımza almayı nasip etsin
Sibelgokhan Asya2020 bebeğim 6 haftalık doktor bana 12 haftaya kadar düşme tehlikesi olduğunu her gebelikte böyleymiş, bu durum.agir kaldırmamak gerektiğini,bol bol dinlenmeli ve çok eğilip kalkmamamı söyledi. Canım sende dikkat et yeniyse
Mebos Asya2020 lütfen öyle düşünme canım ne işinde çalışıyorsun bilmiyorum ama bu zamanlarda hep dinlenin diyorlar benimde dinlenmeyle geçti benim bir ara düşük tehlikem vardı çünki yinede kafandan çıkar bu düşünceleri iş yerinde yavaş yavaş hareket et orda biraz biraz dinleniceksin mecbur
emine17 Benim de daha 4 5 haftalık bende hastanede kan testi yaptırdım salı gidicem ultrasonla baktırmaya benim de kasık ağrım çok oluyor
Asya2020 emine17 bende haftaya gidiyim diyorum hem kese hem kalp atışı birden olsun tekrar tekrar gitmemek için camım senle aynıyız adet tarihleerimiz galiba
Asya2020 Minigimvebiz benim de öyle şiddetli değil 10 saniye sürüyor ve günde bir kez oluyor ya da 2 kez
Asya2020 Sibelgokhan benim de yeni Kuzum 5. Haftama yeni girdim daha :( dikkat ediyim canım ama sakınan göze çöp batar diye çok böyle dikkat etmiyorum yani ediyorum da aşırı etmiyorum
Serkhanife Bende 7. Haftamdayım 5 haftalıkken kendi yaptığım idrar testi sonucu doktora gittim gerçek gebelik varmı kese görünüyor mu diye emin olmak istedim çünkü kese oluşmazsa dış gebelik olabiliyor. Çok şükür 7. Haftamdayım bugün kalp atışını dinledim ( kızlar o kadar güzel bir ses ki o attıkça senin kalbin daha hızlı atmaya başlıyor tarifi çok zor ama müthiş bir his onun var oluşuna şahit olmak ) Rabbim sağ sağlam yavrularımızı kucağımıza almayı nasip etsin inş 🙏🏻 Kasık ağrıların hatta miğde yanmaların normal cnm bebeğin düşer diyede içine korku verme kendine bebeğine dikkat et Allah’ın izniyle bişey olmaz inş 🙏🏻
Asya2020 Serkhanife ben hiç Dış gebelik diye düşünmedim aklıma gelmedi Yani haftaya hem kese hem kalp atışına giderim diye kafama koydum rabbim inşallah nasip eder ❤️❤️❤️❤️