Dyg Sevgili anne adayları düşük kan şekeri olan ve bu duruma tavsiyeleri olan var mı bu gün öğrendim şeker yüklemesinde düşük çıkmış
Esrelf Dyg bildiğim kadarıyla düşük kan şekerinden zarar gelmiyor. Az ve sık yemek yiyin. Dışarı çıkarken yanınıza meyve suyu, şeker alın.çok aç kalmayın elleriniz titremeye başlar.
Dyg Esrelf evet haamilelikten öncede öyleydi açıkınca ben benlikten çıkıyorum 😯 bebeğime zararı olmasın da tekrar kan vericem gidince detaylı öğrenicem ama sormak istedim teşekkür ederim 😊
Esrelf Dyg rica ederim . sanmıyorum bebeğe zararı olmaz. Günü üç ana ve üç ara ögüne ayırıp öyle beslenin. ara öğünleri atlamazsanız çok acıkmazsınız.