Esesen BlackLife benim de 44 gün var. Hem doğumdan korkuyorum hem de sonrasından. Tek başıma nasıl yaparım diye ailem en fazla 40ına kadar yanımda olacak sonrası korkutuyor
BlackLife Hllhnm bizimde son 40 günümüz kaldı her hareketi her ağrıyı doğuma bağlamak,hastaneye koşup saatlerce ağrı çekmeye razı olup onu kucağıma almak istiyorum ama... Zirâ herşey nasip🤷♀️💐
Hllhnm BlackLife aynen bende cok agrım oluyo belim kasıklarım geceleri uyuyamıuorum kendımı tasıyamıyorum ama onu kucağıma alacagımı hayal edınce rahatlıyorum insallah sag salım kavusuruz canım🦋🦋
BlackLife Hllhnm benimde bu ara pek ağrım sancım olmuyor ama ciddi anlamda hareketli,hissediliyor artik disardan. Kasilinca hareket edecek diyebiliyorum. Gerçekten hayırlısı olacak şekilde kavuşuruz inşallah. Gece uykusuzluğun var mi?
BlackLife Hllhnm bende öyle korku ve endişe çok yaşıyorum,sabaha karşı dalabiliyorum ondada kalkmak zorunda kalıyorum iş,güç,ev ...
BlackLife Ozgemlym ay bu son 30 larda ki heyecan artişi ne böyle anlamiyorum 😂😂hayirlisi kuzum inşallah
BlackLife Kirmiziigelin hadi hayirlisi insallah bende tetikteyim onun özleminden uyuyamaz oldum. Benden size tavsiye kizlar kiziniza/oglunuza yazin♥️ Sayfalarca yazin rahatliyorsunuz..
Kirmiziigelin BlackLife geç kaldık biraz ama 😂 bitane kitap vardı onu doldurdum ama öyle herşey de yazmıyor
BlackLife Esesen allah büyüktür canim bakarsin korkma. Elinden geleni yap sen,bebeğinde sana yardimci olacak büyüyerek :) 40 i çıkana kadar galiba en büyük sorun. Sonrasinada Allah kerim inşallah cnm
BlackLife Kirmiziigelin ben canim istediğinde telefonumun not kismina bile yaziyorum kuzum. İçimden gelenleri aslinda bunlari kağida dökmek lazim ve biriktirmek lazim. 🤷♀️💐