Sedolii aman bos ver sikma canini olursa olur. Sagligi yerinde olsun gerisinin ne onemi var( yalniz bicogunuza gore rahatliktan ölücem 😂😂)
Ben bu aralar bebegimin sorunlu olacagindan korkuyorum.saglilli bir oglum var testlerdese sorun yok ama bazen osikolojik olarak yapmasaydim bu xocugi vs siye sacma sapa dusuncelere kapiliyorum. Ay aman ne bilim iste