El_mu biberon , göğüs pesi falan da da koy önlerin ıslanmasın benim hep sütüm akmıştı. Biberon da lazım olabilir her ihtimale karşı koy yinede . Hasta bezi kullandım ben daha rahat ettim ama alttan dikişliydm o yüzden normal doğumdu. Kanamam oldu biraz hasta bezi daha rahat oldu hem yumuşak canımı acıtmadı oturunca falan . Ben göğüs pompası da koycm bu sefer ki sezaryen olcağı için sütüm hemen gelmeyebilir. Lohusa takımı aldım uzun sabahligida vardı rahat ettim . Bende tesettürlü olduğum için yelek tülbent falan koydum emzirme sütyeni atlet alt iç çamaşır falan baya koy kanama olunca dayanmıyor ama hasta bezi kullanırsan rahat edersin .