Anne26 Arkadaşlar mustela çatlak kremini kullanip memnun kalan var mı doktorum önerdi oyüzden soruyorum yada öneriniz varmidır
Merve1997 Anne26 ben kakao yağı aldım onu sürüyorum bi de vucüt kremi kullanıyorum her türlü çatlıyosun lierac çok pahalı 250 lira demişti satıcı
Merve1997 Mervee58 ben İzmir’de sordum 240 dedi şok oldum fiyatı duyunca kakao yağ aldım kullananlar vardı çevremde öyle çatlıyorsun böyle de dediler bende vazgeçtim almaktan
SedaveSusam Ben bio oil diye bi yağ aldım onu kullanıcam çatlaklara ve cilde çok iyi geliyo gerek duyarsam doğal zeytinyağ ile takviye yapıcam
Anne26 Ben hamileliğimi ögrendiğimden beri masaj yağı sürüyorum her duş sonrasi ama zeytinyağinin faydalarinı cok duydum prima masajindada etkiliymiş.
Ozgu Bn 30 haftalık gebeyim henuz cok şükür catlagim yok daha sonra olur olmaz bilemem ama su an sadece ara ara duş sonrasi hindistan cevizi yagi suruyorm o kadar.. doktorum kullanmk istersen mustela ablrsn demisti