Tugbaarif olmaz olurmh bende de tam 5ci haftda basladi kahve rengi akintilarim ve su an 9. Haftadayim hala devam ediyor. Tabiiki artik alistim sanki normal gibi geliyor. Ama ben bu surecte progestan aldim gunde 2 tablet. Birde gecen hafta proluton ignesi yaptilar bana acilde. O igneden sonra akinti durdu ama simdi tekrar basladi evde dinleniyorum doktorum istirahat verdi. Ben anlamiyorum hicbir doktor neden oldugunu soylemiyor ya da tehlikeli mi hic bilgi vermiyorlar sadece ilac ya da igne yaziyorlar o kadar. İnsan bir bilgi verir dimi