__birafitap__ tatlım ya ben şu an şilede yaşıyorum ve devlete mecbur gitmek zorunda kaldım. Özel yok çünkü bebeğimi göremiyorum ekran sadece doktorun önünde ve bana ters beni çok geriyor bu durum sırf bu yüzden ayda bir gidicem duygu hanıma ailem Silivri’de zaten. Bir sonraki randevuyu çağan beye al devlette cidden insana hiç değer vermiyorlar