nektarin_moms ayy benimkide osmanlı devletinden kalma isimleri seviyor değiştirmiyo. Bide altlı üstlü oturuyorum kaynanayla ters bişi desem afam üstüne alınır valla 😃😃 ben dıom zaten bitane babandan var (aksi ) bidaha kalfırmaz bu apartman die ama nafile gibi gözüküyo 😃😃 .Hayırlısı canm ya o da zor bişi isim koy snra git değiştir 😞
Ben açıkcası isime takılmıyorum yani kocam sağolsun öle aden arden yeni çıkan isimleri sevmez ama bende kayrayı cok begenmiştim