Zynp1016 Kızlar ben 22 haftalıkken detaylı ultrasona gıttım bebegın kafası yukardaydı suan 26 haftalıgım ve muayeneye gıttım yıne doktor bası yukarda dedı acaba doğuma kadar bası döner mi yoksa kalır mı böyle sezeryan mı olur
Biryabanci1 Zynp1016 Canım 30 dan sonda dönüyolar ☺️ kimisi 29 da kimisi 32 de kimisi 34 de ☺️ daha küçük dönmesi için merak etme
rukiye-02 Zynp1016 benim de o haftalarda testi ama 32 de döndü dedi doktor ben yine de emin olamıyorum çünkü fıldır fıldır geziyor karnımda 🤭
Tz1 Biryabanci1 daha önce gittiğim doktor gün vermişti sezeryan için 16 Ekime ama doktor değiştirdim şimdiki doğum başlayana kadar bekliyelim o zaman hala ters duruyorsa öyle sezeryan yapalım dedi bir ihtimal yani
sevval55 Daha cokkkk erken cocuklar günde kaç kez hareket ediyor. Genelde 34-35 haftadan sonra döner dönmez diye dogum planı yapılıyor.
Zeynep1 Zynp1016 genellikle 30 dan sonra dönüyor benim 30 döndü hala o pozisyonda değişmedi kimi dönse bile değişebiliyor ama döndükten sonra kolay kolay değişmiyor diye biliyorum
anapanda12 14te baş aşağı döndü ta ki 39 haftaya kadar sadece iki kere baş yukarı denk geldik, endişe etme , sezeryan diye gidip sezeryan günü baş aşağı dönenleri okudum burda, yeri daralsa bile dönebiliyorlar dönmezse de secde pozisyonunun bebeğin dönmesine yardımcı olduğunu okudum onu denersin en kötü
Glpri Zynp1016 bende 25+6yim pazartesi günü gitmiştim sağ yan taraftaydı kafası ama doktor bu değişebilir kendini buna koşullandırma dedi