Htcn canım ben de 6+2 de gittiğimde görünmemişti bebek. Sadece kese görünmüştü, endişelenmiştim. 3 gün sonrası 6+5 te tesadüfen başka bir hastanede başka bir dr baktı ve hem bebeği gördük hem kalp atışını duyduk şükürler olsun. Yani 3 günde bile değişebiliyor. Bugün yine gittim dr a benim hesabıma göre 7+4 , dr a göre 7 haftalık muhtemelen geç döllenme olmuş. Belki de senin de öyle bir durumdur..10 gün kontrol sürecin varsa sonlarına doğru dolmadan 8.-9. Günü gibi git bence tekrar kontrole.. ben de özele gidiyorum ama doktorum tahlilleri sağlık ocağında yaptırabilirsin diyor sağolsun yaptırıp whatsapp tan ona gönderiyorum, böyle yapabilirsin sen de